create your look out for fashion book

create your look out for fashion book

Thursday 15 May 2014

Swing above London

Today I would like to dedicate post to my friend Karolina. She offered me as a gift the dress I'm wearing. Strong geometric print and sexy fit stole my heart. That's why I decided to use it today. Dress itself doesn't need much styling. It is very original anyway. THANK YOU KAROLINA! One day I was passing by a shopping center and I spotted these shoes on the window display. 'They will match my dress perfectly' - I thought, and I bought them straight away. Actually I didn't expect to find them as comfortable as they are. So guys... stay in trends by using fabulous geometric print. I hope your will get a chance to use my look as an inspiration.Dzisiejszy post chcialabym zadedykowac mojej kolezance Karolinie. Sukienke ktora mam na sobie dostalam od niej w prezencie. Mocny geometryczny wzor i seksowny kroj zawladnely moim sercem i dlatego postanowilam ja uzyc. Sukienka sama w sobie jest bardzo oryginalna i nie potrzebuje wiele dodatkow. KAROLINA WIELKIE DZIEKI!>Pewnego dnia przechodzac przez centrum handlowe, zauwazylam na wystawie sklepowej te buty. 'Beda swietnie pasowac do mojej sukienki' - pomyslalam i od razu je kupilam. Wlasciwie nie spodziewalam sie ze beda az tak wygodne.Wiec moi mili... trzymajcie sie trendow uzywajac geometrycznych wzorow. Wygladaja naparawde ciekawie. Mam nadzieje ze trafi sie wam okazja aby uzyc moja dzisiejsza propozycje jako inpiracje.




Dress - Gift from a friend
Biker jacket - Zara
Wedges - Risky


Stylizacja: Swing above London

8 comments :

  1. I luv it bbz :-)

    ReplyDelete
  2. woow! mega look i mega zdjęcia! nie sądziłam, że w takim miejscu może powstać taka sesja! a sukienka jak najbardziej seksowna i kobieca! jestem na tak! :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. wow! zdjęcia mistrzostwo!

    ReplyDelete
  4. amazing outfit and photo set! Very interesting choice in photo location + during the sunset!!

    www.outfitbynight.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. WOW! Kochana jestem tu po raz pierwszy, ale zachwyciłaś mnie więc z pewnością będę tu częściej zaglądać :) Dodaje do obserwowanych! Oby tak dalej :) Pozdrawiam cieplutko :*

    ReplyDelete
  6. Oryginalna sesja, świetny widok za oknem:) Bardzo ładny zestaw, świetnie sukienka i buty do siebie pasują.

    ReplyDelete
  7. No to, to ja rozumiem, taka sesja na wysokościach, jest moc kochana! :) Koleżanka ma świetny gust, sama dumnie bym w takiej sukience paradowała :) Czerwone buciki dodają powera, a ramoneska jest tutaj idealnym wykończeniem :) Przejrzałam poprzednie posty, masz świetny, oryinalny i nietuzinkowy styl, widać, że wiesz co robisz i przy tym dobrze się bawisz :) Na pewno będą wpadać tu na bieżąco :) Obserwuję :) Miłego dnia :)

    ReplyDelete